Дитячий рух як соціально-педагогічна система
|
|
admin | Дата: Вівторок, 11.10.2011, 23:28 | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Статус: Offline
| У статті здійснено категорійно-понятійний аналіз дитячого руху як соціально-педагогічної системи. Здійснивши огляд різних підходів до трактування даного соціально-педагогічного феномену автор визначає дитячий рух як форму самоорганізації дитячої активності, процес соціальної співпраці рівнозначних суб’єктів соціальної дії (дітей та дорослих), складну динамічну соціально-педагогічну систему, що включає ряд взаємозалежних підсистем (організаційну, змістову, методичну, управлінську тощо).
Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Понеділок, 17.10.2011, 23:26 | Повідомлення # 2 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Статус: Offline
| Наталя! Ваша стаття дуже актуальна в плані уточнення категоріального апарату словотвору "дитячий рух". Проте, мушу зазначити, щодо конкретності та точності висловлювань: 1. "Як показав історіографічний аналіз проблеми, на сьогодні у науковому доробку практично відсутні дослідження стосовно означеної проблеми". Який історіографічний аналіз? У статті він не наводиться. 2. "На думку науковців, дитячий рух можна розглядати як явище соціальне, психологічне та педагогічне". На думку яких науковців? 3. А тут вже запитання. Чи висуваєте Ви власну класифікацію дитячого руху? За якими напрямками він здійснюється?
|
|
| |
director | Дата: Вівторок, 18.10.2011, 00:24 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Статус: Offline
| Дякую за інтерес до нашого дослідження. Щодо першого запитання: у своїй статті ми не конкретизуємо історіографічні праці з розвитку дитячого руху, аналіз яких подано у попередніх публікаціях, а лише констатуємо відсутність у сучасному вітчизняному доробку всебічного цілісного наукового дослідження щодо означеної проблеми. Метою нашої статті було здійснення категорійно-понятійного аналізу дитячого руху як соціально-педагогічної системи. Стосовно класифікації дитячого руху. Хронологічні межі нашого дослідження охоплюють період початку ХХ ст. - 30-тих років ХХ ст., в межах якого ми виокремлюємо 5 основних періодів становлення та розвитку дитячого руху, кожен з яких характеризується домінуванням тих чи інших типів дитячих організацій, обєднань. Дякую.
|
|
| |
dyachenko | Дата: Середа, 19.10.2011, 21:58 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Шановна Наталіє Миколаївно! У Вашій статті зазначено, що дитячий рух - це форма самоорганізації дитячої активності, процес соціальної співраці різнозначних суб єктів соціальної дії - дій та дрослих... Скажіть будь ласка на Вашу думку чи можна вважати загін в таборі, взаємодію педагога-організатора з дітьми - дитячим рухом?
|
|
| |
director | Дата: Середа, 19.10.2011, 22:59 | Повідомлення # 5 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Статус: Offline
| Дякую за запитання. Дитячий рух як форма самоорганізації дитячої активності, для якої характерна соціальна співпраця дітей та дорослих як рівнозначних субєктів, на різних історичних етапах мав різні прояви у вигляді різноманітних дитячих структур. У тому числі - дитячого загону як структурної складової табору (оздоровчого, піонерського...) - середовища прояву дитячої активності у контексті взаємодії педагога-організатора та дітей.
|
|
| |
Мурзик | Дата: Понеділок, 17.09.2018, 22:10 | Повідомлення # 6 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Статус: Offline
| 333
|
|
| |