admin | Дата: Вівторок, 20.04.2010, 00:14 | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Статус: Offline
| Дидактичні аспекти формування основ інформаційної культури молодшого школяра
Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
|
|
| |
Rybak | Дата: П`ятниця, 23.04.2010, 14:36 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Статус: Offline
| Дійсно, дана тема дуже актуальна у наш час, адже ми вступили в епоху інформаційного суспільства, де основним ціннісним критерієм стає інформація. Саме тому, ще з молодшого шкільного віку учні повинні навчатись знаходити (послідовно і правильно вести спостереження, отримувати бажану інформацію в пізнавальному спілкуванні з дорослими й однолітками, працювати з текстовою інформацією (в книзі, комп'ютері), звужуючи при цьому коло пошуку раціональними прийомами діяльності), обробляти (вміння відокремлювати головне від другорядного, структурувати і змінювати обсяг інформації відповідно до навчальної завданням)і зберігати (усвідомлене і ефективне використання учнем особливостей своєї пам'яті при виборі способу кодування інформації, призначеної для короткочасного або тривалого зберігання) інформацію, адже в подальшому житті кожному з них доводиться працювати з нею...
|
|
| |
serhiy | Дата: П`ятниця, 23.04.2010, 15:22 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 10
Статус: Offline
| Тема дуже актуальна. Я погоджуюсь, що починати вивчати інформаційні технології потрібно ще з молодших класів, адже з віком людині все важче опанувати якусь новітню техніку. Також причиною є те, що зараз багато учнів ще до вивчення курсу інформатики працюють з комп’ютером. Тому навчити їх правильно використовувати його - це наразі дуже актуальне питання, бо більшість дітей використовують комп’ютер лише як спосіб пограти в ігри, а не для більш корисніших цілей.
|
|
| |