admin | Дата: Понеділок, 23.11.2009, 14:34 | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Статус: Offline
| У статті розглядається теоретико-методологічний аспект педагогічного краєзнавства. Досліджено роботи багатьох науковців, які займалися проблемою педагогічного краєзнавства, з’ясовано суть самого поняття, його структуру та складові.
Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Вівторок, 24.11.2009, 15:34 | Повідомлення # 2 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Статус: Offline
| Чи підпорядковане шкільне краєзнавство педагогічному?
|
|
| |
Юлія | Дата: Середа, 25.11.2009, 13:58 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| Ви цитуєте, що педагогічне краєзнавство почали інтенсивніше досліджувати, починаючи з кінця 90-х років. Чи маєте Ви конкретніші відомості про те, хто досліджував і який соціальний інститут вніс найбільший вклад?
|
|
| |