Педагогічне краєзнавство: основні категорії
|
|
Юлія | Дата: Середа, 25.11.2009, 13:30 | Повідомлення # 1 |
![Юлія](https://4263855681.uid.me/avatar.gif) Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| У статті розкрита роль педагогічного краєзнавства, яке має велике значення у пізнанні рідного краю, виховує повагу та любов до України, історії та культури народу, духовно збагачує людину.
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Середа, 25.11.2009, 16:23 | Повідомлення # 2 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Статус: Offline
| У своїй статті Ви цитуєте визначення зі словників, акцентуєте увагу на науковцях, які займалися цим напрямком, констатуєте судження Н.С.Побірченко. Усе це дуже добре, але яка ж Ваша особиста думка з цього приводу?
|
|
| |
Юлія | Дата: Середа, 25.11.2009, 17:31 | Повідомлення # 3 |
![Юлія](https://4263855681.uid.me/avatar.gif) Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Статус: Offline
|
Повідомлення відредагував Юлія - Середа, 25.11.2009, 17:35 |
|
| |
Лілія | Дата: Середа, 25.11.2009, 17:37 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| У статті розумно і чітко висвітлено питання "Педагогічне краєзнавство: основні категорії", навіть коротко розкрито історичний аспект дослідження педагогічного краєзнавства!
|
|
| |
problem | Дата: Середа, 25.11.2009, 23:04 | Повідомлення # 5 |
![problem](/avatar/96/100388.gif) Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Статус: Offline
| Юлія, виходячи із назви статті, Ви мали б розкрити основні категорії педагогічного краєзнавства. Разом з тим, у змісті статті Ви намагаєтеся розкрити тільки одну категорію - педагогічне краєзнавство, причому не зовсім вдало, оскільки в одному місці Ви твердите: "Більш точним ми вважаємо таке визначення: «Краєзнавство – комплексна наука, що різнобічно вивчає окреслену частину (регіону, області, району, населеного пункту).", в іншому місці Ви пишете: "Відповідно, педагогічне краєзнавство – галузь історії педагогіки. ", далі Ви стверджуєте: "Отже, педагогічне краєзнавство – це галузь історико-педагогічного знання про особливості розвитку освіти, науки, педагогічної думки, культури місцевого краю, вивчення, збереження та творче використання, регіонального педагогічного досвіду в теорії і практиці сучасних освітніх закладів» Не везе Вам із визначенням категоріального апарату
|
|
| |