Черкаська область |
- Звенигородський р-н
- Золотоніський р-н
- Жашківський р-н
- Кам'янський р-н
- Канівський р-н
- Катеринопільський
- Корсунь-Шевченківський
- Лисянський р-н
- Маньківський р-н
- Смілянський р-н
- Тальнівський р-н
- Уманський р-н
- Христинівський р-н
- Чигиринський р-н
- Шполянський р-н
- Черкаський р-н
|
|
Педагогічне краєзнавство: понятійний аспект
| |
admin | Дата: Вівторок, 24.11.2009, 10:20 | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Статус: Offline
| У статті розглядається теоретико-методологічний бік поняття «педагогічне краєзнавство», здійснено спробу систематизувати накопичений матеріал з цієї проблеми. Визначення суті поняття педагогічне краєзнавство.
Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
|
|
| |
problem | Дата: Вівторок, 24.11.2009, 14:43 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Статус: Offline
| У статті Ви приводите визначення поняття "педагогічне краєзнавство" багатьма вченими-дослідниками. Але так і не зрозуміло, яке ж із визначень Вам найбільше імпонує і чому. Якого визначення притримуєтеся Ви? Моживо у Вас є власне визначення терміну "педагогічне краєзнавство"?
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Вівторок, 24.11.2009, 16:33 | Повідомлення # 3 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Статус: Offline
| Автор прослідковує зв’язок педагогічного краєзнавства з педагогічною та історичною наукою. Та, як відомо, географічний напрямок у краєзнапвстві виділився задовго до історичного та педагогічного. Хотілося б почути думки автора з цього приводу.
|
|
| |
Piskun_S | Дата: Середа, 25.11.2009, 16:38 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| tanya_bond, Знання про навколишнє середовище, або про край, в якому проживає людина, виконувала роль наукового вчення, називали йог «наукою». Тобто краєзнавство покладено в основу пізнання, його можна назвати першоджерелом отримання світоглядних позицій особистості. Найбільш видимі відмінності між регіонами є його «зовнішність», тобто географічні особливості. Тому природнім і зрозумілим рухом розвитку краєзнавства було географічне – дослідження рельєфу, копалин, клімату та інших чинників. Але свідомість людей різного регіону також відрізняється, тому дослідження духовної спадщини і покладено в основу педагогічного краєзнавства. У вирішенні цього завдання краще допоможе розгляд більш тісного з’язку саме з педагогікою та історією Додано (25.11.2009, 16:38) --------------------------------------------- problem, Педагогічне краєзнавство – це комплексна наука яка вивчає історичний розвиток та сучасний досвід впровадження регіональних особливостей навчально-виховних систем та концепцій
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Середа, 25.11.2009, 17:16 | Повідомлення # 5 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Статус: Offline
| Piskun_S Я так зрозуміла, що педагогічне краєзнавство Ви розглядаєте з боку історії педагогіки?
|
|
| |
Ириска | Дата: Середа, 25.11.2009, 20:40 | Повідомлення # 6 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| "Педагогічне краєзнавство складається з декількох напрямів, які мають місце у вищій, початковій та середній школах. Мова йде, у першу чергу, про розвиток місцевості, в якій проживає людина, – рідний край." Скажіть Будь-ласка, то Ви особисто проводили дослідницьку діяльність у своєму рідному краї????? Що саме Ви досліджували???? Чи вважаєте Ви, що "Педагогічне краєзнавство",як предмет потрібно ввести для вивчення абсолютно всім студентам(на всіх факультетах)????? Чи можливо це стосується лише філологів та географів???
|
|
| |
Nika | Дата: Середа, 25.11.2009, 22:15 | Повідомлення # 7 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Статус: Offline
| Можливо, потрібно разом із дослідженнями займатися якимись нововведеннями?
|
|
| |
problem | Дата: Середа, 25.11.2009, 22:37 | Повідомлення # 8 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Статус: Offline
| Piskun_S, дякую за відповідь, але спробую пояснити, чому я задала таке питання. У висновках ви пишете буквально таке: "Таким чином, ми можемо стверджувати, що педагогічне краєзнавство – це галузь краєзнавства, що має комплексний характер і розглядається як елемент історії педагогіки, використовує для свого розвитку надбання обох цих наук, а також набуває власних якостей для досягнення більшої самостійності."
|
|
| |
|
|