"Наприклад, під керівництвом вчителя суспільствознавства учні досліджували село з економічної та історичної сторони; під керівництвом вчителя мови – з побутової і культурної сторони; з вчителем математики діти займалися підрахунками; з вчителем географії – зв’язок села з зовнішнім світом, з промисловими центрами [1, с. 69]."
Я вважаю, що з таким підходом до навчання, дітям набагато цікавіше було вивчати дисципліни(хоча вони й не виділялися), і діти краще орієнтувалися у вивченому матеріалі, оскільки наочність(за статистичними даними-80%)сприяє кращому засвоєнню інформації. Додано (25.11.2009, 23:30)
---------------------------------------------
Якщо існувало стільки "серйозних недоліків",то чому, на Вашу думку, комплексні програми все ж таки існували?????