Проблема періодизації розвитку гендерних підходів до освіти
|
|
admin | Дата: Середа, 12.10.2011, 00:26 | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Статус: Offline
| У статті, на засадах аналізу соціокультурних, соціально-економічних й суспільно-політичних чинників, пануючих ідеологічних концепцій та педагогічних детермінант обґрунтовується історична періодизація становлення гендерних підходів до освіти й виховання в історії вітчизняної школи і педагогіки в Україні радянського періоду
Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Вівторок, 18.10.2011, 23:50 | Повідомлення # 2 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Статус: Offline
| Оксана! З цікавістю ознайомилася з Вашою статтею. Суттєво і змістовно представлена власна періодизація гендерної педагогіки. Однак, мушу зауважити, що останній пункт періодизації залишився без належного уточнення. Це період з 1991 р. – до сьогоднішнього дня. Його Ви трактуєте як час формування реалій гендерної освітньої політики незалежної України і її віддзеркалення в освітній системі. Та опису, яка ж саме політика гендерної освіти у сучасній Україні так і не даєте. Прошу уточнити цей момент.
|
|
| |