Інтегративний підхід застосування педагогічного краєзнавства
|
|
admin | Дата: Понеділок, 23.11.2009, 13:49 | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Статус: Offline
| У статті продемонстровано інтеграційну діяльність студентів Уманського державного педагогічного університету під час пошукового дослідження «Репресовані освітяни Черкащини».
Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Понеділок, 23.11.2009, 13:56 | Повідомлення # 2 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Статус: Offline
| На основі якої навчальної дисципліни здійснюється пошукова робота студентів, зокрема, «Репресовані освітяни Черкащини»? Чи цим займаються студенти на практиці?
|
|
| |
problem | Дата: Вівторок, 24.11.2009, 13:33 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Статус: Offline
| Шановна Вікторіє, як зрозуміти вислів "Над землею літає ідея об’єднання..." Як вписуються Ваші завдання студентам у програми з історії педагогіки та історії України? Які ще навчальні дисципліни задіяні у цьому процесі?
|
|
| |
Вітуся | Дата: Середа, 25.11.2009, 15:02 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| tanya_bond, Інтегративний підхід передбачає включення в дисципліни які вивчають студенти суміжного матеріалу, в нашому випадку дослідження педагогічного краєзнавства. Пошукова робота є одним із напрямків дослідження педагогічного краєзнавства. Завдання виконуються на педогогічній практиці, під час опрацювання спецкурсу "Педагогічне краєзнавство" та у межах виконання самотійної роботи з навчальних дисциплін студентів ФСППП.
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Середа, 25.11.2009, 16:32 | Повідомлення # 5 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Статус: Offline
| Вітуся, в якому семестрі читається спецкурс і чи можна бути присутнім на парі?
|
|
| |
Ириска | Дата: Середа, 25.11.2009, 19:57 | Повідомлення # 6 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| Шановна Вікторіє Миколаївно! Хочу подякувати Вам за проведену роботу. Оскільки я також приймала участь у пошуках репресованих освітян, лише в своїй рідній Кіровоградській області. І завдяки цій роботі дійсно прийшлося поспілкуватися з чималою кількістю людей, старших за віком і статусом...Але це пішло лише на користь!!! Ше раз - велике дякую!!!!
|
|
| |
Natysia | Дата: Середа, 25.11.2009, 21:02 | Повідомлення # 7 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Статус: Offline
| Вкажіть, будь-ласка хто і яким чином запроваджував інтегративний підхід застосування педагогічного краєзнавства у пошуковій роботі студентів та як і де висвітлені результати цієї роботи.
|
|
| |
Вітуся | Дата: Неділя, 06.12.2009, 09:37 | Повідомлення # 8 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| Natysia. Пошуково - краєзнавчими досдідженнями у руслі педагогічного краєзнавства займались наковці минулого і сучасності, зокрема Русова С. Ф., Вессель Н.Х., Матіяш В.В., Обозний В.В. та ін., що висвітлено в їхніх працях. Інтегративний підхід застосування педагогічного краєзнавства у пошуковій роботі студентів вперше розробляється науковими співробітниками Центру педагогогічного краєзнавтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
|
|
| |