Черкаська область |
- Звенигородський р-н
- Золотоніський р-н
- Жашківський р-н
- Кам'янський р-н
- Канівський р-н
- Катеринопільський
- Корсунь-Шевченківський
- Лисянський р-н
- Маньківський р-н
- Смілянський р-н
- Тальнівський р-н
- Уманський р-н
- Христинівський р-н
- Чигиринський р-н
- Шполянський р-н
- Черкаський р-н
|
|
Виховний потенціал педагогічного краєзнавства у формуванні н
| |
admin | Дата: Понеділок, 23.11.2009, 20:23 | Повідомлення # 1 |
![admin](/avatar/90/945484.jpg) Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Статус: Offline
| Тема статті: "Виховний потенціал педагогічного краєзнавства у формуванні національної самосвідомості майбутніх учителів". У статті представлено результати історико-педагогічного аналізу проблеми національної самосвідомості особистості; розкривається розвиваючий та виховний потенціал педагогічного краєзнавства в контексті національної самосвідомості майбутніх учителів.
Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Вівторок, 24.11.2009, 12:53 | Повідомлення # 2 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Статус: Offline
| Що Ви включаєте у поняття самосвідомість? І завдяки якому соціальному інституту найбільш максимально розвивається самосвідомість особистості?
|
|
| |
problem | Дата: Вівторок, 24.11.2009, 13:18 | Повідомлення # 3 |
![problem](/avatar/96/100388.gif) Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Статус: Offline
| У своїй статті Ви вказуєте, що: "До основних методів формування національної самосвідомості студента в змістовному контексті педагогічного краєзнавства ми відносимо: - розробку системи творчих завдань для студентів, що максимально наближаються до діяльності педагога на творчому рівні (прогнозування, висунення і перевірка гіпотез, конструювання); -посилення професійної спрямованості позааудиторної роботи і створення умов для прояву індивідуальної своєрідності та творчого самовираження студента; -поєднання професійної складової виховної діяльності з інтересами і творчими можливостями студентів". Скоріше всього, це не методи, а форми роботи. Звичайно, форми і методи можуть співпадати, але в даному випадку, хотілося б більш детально ознайомитися саме з методами такої роботи.
|
|
| |
Natysia | Дата: Вівторок, 24.11.2009, 17:24 | Повідомлення # 4 |
![Natysia](https://3235399478.uid.me/avatar.jpg) Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Статус: Offline
| tanya_bond! Самосвідомість (англ. Self-consciousness, рос. Самосознание, нім. Selbstbewusstsein) − рефлекторна (відображувальна) свідомість, за допомогою якої «его» конкретно усвідомлює себе у своїх власних розумових діях і станах; самоусвідомлення. Самосвідомість є усвідомленням особою самої себе на відміну від інших − інших суб’єктів і світу взагалі. Самосвідомість виступає як особлива форма відображення, регуляції і управління ставленням людини до навколишнього дійсності, до самої себе і своїх способів спілкування, що виникають і розвиваються на основі практично-просвітньої діяльності. У психології самосвідомість розуміється як психічне явище, усвідомлення людиною себе в якості суб’єкта діяльності, в результаті якої уявлення людини про саму себе складаються в мислений образ «Я». Отже, самосвідомість в онтогенетичному аспекті можна розглядати як психічний процес, який поступово розгортається в часі і передбачає формування когнітивного (знання про свої психологічні особливості), емоційно-ціннісного (формування потреб, мотивів, інтересів) регулятивного (діяльності поведінки) компонентів. Найбільш максимально розвивається самосвідомість особистості через сім'ю, школу, навчальний та трудовий колектив. Додано (24.11.2009, 17:24) --------------------------------------------- problem! Найбільш поширеною є така класифікація методів виховання : 1. методи формування свідомості особистості До цієї групи належать такі методи: а) словесна підгрупа: бесіда, лекція, диспут; б) метод прикладу. 2. методи формування досвіду суспільної поведінки. До цієї групи методів належать: педагогічна вимога, громадська думка, вправа, привчання, доручення, створення виховуючих ситуацій. 3. методи стимулювання поведінки і діяльності вихованців. До цієї групи належать змагання, заохочення і покарання. 4. методи контролю і аналізу ефективності виховного процесу. До неї належать: педагогічне спостереження, бесіда, опитування (анкетне, усне), аналіз результатів громадсько-корисної роботи, виконання доручень, створення ситуацій для вивчення поведінки вихованців. Методи виховання стають засобами, якщо виступають компонентами виховного процесу. Крім методів, існують й інші засоби виховання, з якими методи тісно пов’язані і застосовуються в єдності (наочні посібники, твори образотворчого мистецтва, засоби масової інформації, різні види діяльності, педагогічна техніка та ін.). Ми пропонуємо систематично залучати студентів до дослідницької роботи з краєзнавчої тематики: знайомити студентів з історією народної освіти краю, ретельно вивчати біографії вчителів місцевих шкіл, аналізувати і описувати досвід передових вчителів і педагогічних колективів, проводити роботу з вчительськими архівами; вивчати періодику, що описує працю місцевих вчителів. Одним із засобів формування національної самосвідомості ми вбачаємо висвітлення результатів краєзнавчо-пошукової діяльності в засобах масової інформації.
|
|
| |
problem | Дата: Середа, 25.11.2009, 20:23 | Повідомлення # 5 |
![problem](/avatar/96/100388.gif) Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Статус: Offline
| Natysia, класифікацію народно-педагогічних методів, методів виховання за Бабанським, Ярмаченко, Ільїної, та і інших педагогів я знаю досить непогано ,а суть питання полягала в тому, щоб Ви визначилися з методами, формами та засобами формування національної самосвідомості.
|
|
| |
Natysia | Дата: Середа, 25.11.2009, 22:03 | Повідомлення # 6 |
![Natysia](https://3235399478.uid.me/avatar.jpg) Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Статус: Offline
| problem Дослідники формування національної самосвідомості розробляли методику формування останньої на уроках географії, трудового навчання, української літератури, а також засобами туристсько-краєзнавчої роботи. Нами запропоновані такі засоби: Вивчення спецкурсу «Педагогічне краєзнавство Черкащини». Залучення студентів до дослідницької роботи з краєзнавчої тематики. Запровадження видання студентського часопису «Краєзнавство». Організація та проведення регіональних студентських конференцій, семінарів.
|
|
| |
|
|