Педагогічне
краєзнавство

Меню сайта
Черкаська область
Інші області
Статистика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Передумови становлення підготовки педагогічних кадрів (Фещенко Г. В.)
Передумови становлення підготовки педагогічних кадрів
adminДата: Середа, 25.11.2009, 16:56 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Репутація: 1
Статус: Offline
Тема статті: "Передумови становлення підготовки педагогічних кадрів до краєзнавчої роботи в школі (20–30-ті роки ХХ століття)"
У статті розглядається впровадження основ шкільного краєзнавства у навчально-виховний процес та розкриваються історичні передумови становлення підготовки педагогічних кадрів до краєзнавчої роботи в школі у 20–30-х роках ХХ століття.
Прикріплення: 1529209.doc(51Kb)


Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
 
tanya_bondДата: Середа, 25.11.2009, 17:08 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Аналізуючи Вашу статтю я зрозуміла, що основним у шкільному краєзнавстві 20-30-х років було вивчення навколишнього середовища, продуктивних сил виробництва. Тобто, усі сили, в тому числі і краєзнавчий рух в навчально-виховному процесі, були задіяні у подальшій індустріалізації. Це саме відбувалося і після війни. То які ж відмінності були між краєзнавчою освітою 20-30х років та післявоєнних 50-х?
 
problemДата: Середа, 25.11.2009, 20:56 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Репутація: 2
Статус: Offline
Шановна Г. В. Фещенко!
У своїй статті Ви робите такий висновок: "Отже, до передумов становлення підготовки педагогічних кадрів до краєзнавчої роботи в школі ми відносимо: створення нової системи навчання, поширення краєзнавчого руху, запровадження комплексних навчальних програм. Все це вимагало від вчителя нових творчих підходів до організації навчально-виховного процесу на базі краєзнавчого принципу навчання і виховання."
Як це розуміти?
Ви хочете створити нову систему навчання? Запровадити комплексні навчальні програми?
Чи Ви все це уже запровадили і це "вимагало від вчителя нових творчих підходів до організації навчально-виховного процесу на базі краєзнавчого принципу навчання і виховання"?
Як Ви пропонуєте використати зібраний Вами матеріал для ефективнішої підготовки майбутніх учителів?
 
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Передумови становлення підготовки педагогічних кадрів (Фещенко Г. В.)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright Бондаренко Тетяна © 2017
Сайт управляється системою uCoz