Педагогічне краєзнавство: понятійний аспект - Конференції

Педагогічне
краєзнавство

Меню сайта
Черкаська область
Інші області
Статистика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Педагогічне краєзнавство: понятійний аспект (Піскун Сергій)
Педагогічне краєзнавство: понятійний аспект
adminДата: Вівторок, 24.11.2009, 10:20 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Репутація: 1
Статус: Offline
У статті розглядається теоретико-методологічний бік поняття «педагогічне краєзнавство», здійснено спробу систематизувати накопичений матеріал з цієї проблеми. Визначення суті поняття педагогічне краєзнавство.
Прикріплення: Piskyn.doc(74Kb)


Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
 
problemДата: Вівторок, 24.11.2009, 14:43 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Репутація: 2
Статус: Offline
У статті Ви приводите визначення поняття "педагогічне краєзнавство" багатьма вченими-дослідниками. Але так і не зрозуміло, яке ж із визначень Вам найбільше імпонує і чому.
Якого визначення притримуєтеся Ви?
Моживо у Вас є власне визначення терміну "педагогічне краєзнавство"?
 
tanya_bondДата: Вівторок, 24.11.2009, 16:33 | Повідомлення # 3
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Автор прослідковує зв’язок педагогічного краєзнавства з педагогічною та історичною наукою. Та, як відомо, географічний напрямок у краєзнапвстві виділився задовго до історичного та педагогічного. Хотілося б почути думки автора з цього приводу.
 
Piskun_SДата: Середа, 25.11.2009, 16:38 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
tanya_bond,
Знання про навколишнє середовище, або про край, в якому проживає людина, виконувала роль наукового вчення, називали йог «наукою». Тобто краєзнавство покладено в основу пізнання, його можна назвати першоджерелом отримання світоглядних позицій особистості. Найбільш видимі відмінності між регіонами є його «зовнішність», тобто географічні особливості. Тому природнім і зрозумілим рухом розвитку краєзнавства було географічне – дослідження рельєфу, копалин, клімату та інших чинників. Але свідомість людей різного регіону також відрізняється, тому дослідження духовної спадщини і покладено в основу педагогічного краєзнавства. У вирішенні цього завдання краще допоможе розгляд більш тісного з’язку саме з педагогікою та історією wacko wacko wacko

Додано (25.11.2009, 16:38)
---------------------------------------------
problem,
Педагогічне краєзнавство – це комплексна наука яка вивчає історичний розвиток та сучасний досвід впровадження регіональних особливостей навчально-виховних систем та концепцій

 
tanya_bondДата: Середа, 25.11.2009, 17:16 | Повідомлення # 5
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Piskun_S
Я так зрозуміла, що педагогічне краєзнавство Ви розглядаєте з боку історії педагогіки?
 
ИрискаДата: Середа, 25.11.2009, 20:40 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 1
Статус: Offline
"Педагогічне краєзнавство складається з декількох напрямів, які мають місце у вищій, початковій та середній школах. Мова йде, у першу чергу, про розвиток місцевості, в якій проживає людина, – рідний край."
Скажіть Будь-ласка, то Ви особисто проводили дослідницьку діяльність у своєму рідному краї????? Що саме Ви досліджували???? smile yes
Чи вважаєте Ви, що "Педагогічне краєзнавство",як предмет потрібно ввести для вивчення абсолютно всім студентам(на всіх факультетах)????? Чи можливо це стосується лише філологів та географів??? prof
 
NikaДата: Середа, 25.11.2009, 22:15 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Можливо, потрібно разом із дослідженнями займатися якимись нововведеннями?
 
problemДата: Середа, 25.11.2009, 22:37 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Репутація: 2
Статус: Offline
Piskun_S, дякую за відповідь, але спробую пояснити, чому я задала таке питання. У висновках ви пишете буквально таке: "Таким чином, ми можемо стверджувати, що педагогічне краєзнавство – це галузь краєзнавства, що має комплексний характер і розглядається як елемент історії педагогіки, використовує для свого розвитку надбання обох цих наук, а також набуває власних якостей для досягнення більшої самостійності." cool
 
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Педагогічне краєзнавство: понятійний аспект (Піскун Сергій)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright Бондаренко Тетяна © 2017
Сайт управляється системою uCoz