Дитяче свято проводилося в бувшому піонерському таборі, в лісі. Конкурси: скачувала з Інтернету, дещо брала з книжок та придумувала сама. Так що за плагіат можете мене посварити. Іменинниця зустрічає гостей біля воріт піонерського табору. Гості вітають іменинника, вручають подарунки. Конкурс «Чи знаєш ти ІМЕНИННИЦЮ?»
1. Скільки років виповнилося Каті сьогодні? 2. Де Катя народилася? 3. Чи є у іменинниці сестричка або братик? 4. У яку школу Катя пішла у перший клас? 5. На які гуртки ходить іменинниця? 6. У скільки років Катя знала усі літери? 7. У скільки років вона навчилася читати? 8. Чи вміє Катя їздити на велосипеді? 9. Чи вміє вона кататися на ковзанах? 10. Що Катя любить більше: малювати чи читати?
За правильно вгадану відповідь маленькі гості отримують невеличкі призи-бали, які будуть сумуватися в кінці святкового дійства. Якщо на запитання ніхто відповіді не знає, приз віддається імениннику. Ми роздавали магнітики. Після цього конкурсу, гостям, які правильно відповіли на запитання і отримали призи-бали, видаються бейджики з ім’ям. «Вітальна листівка»
Для розігріву публіки можна застосувати самий простий прийом. Дітям роздається папірець і ручка. Ведучий просить кожного написати по кілька прикметників. За виконану роботу можна роздавати призи. Когось із дорослих гостей можна попросити, аби той вписав (щоб було потім смішно) прикметники у вітальну листівку. Поки слова будуть вписуватися у поздоровлення пропонуємо дітям знайти скарб за підказками.
Як знайти скарб? У мене підказки були написані наступним чином: «МЕТРА» (слово задом наперед). Тобто, мітку потрібно шукати у гостя з ім’ям «АРТЕМ». Дітям, аби заробити наступну мітку довелося відповідати на запитання, які задавав їм дядя Артем.
КОНКУРС «Спритна відповідь» 1. П’ятеро братів мають кожен по одній сестрі. Скільки всього дітей у родині? (6) 2. Вовк та лисиця змагалися з бігу. Хто яке місце посів, якщо лисиця була передостанньою? (1- лисиця, 2- вовк) 3. Через п’ять років Володі буде стільки ж років, скільки Надійці тепер. Хто з них молодший? (Володя) 4. На яке дерево сідає ворона під час зливи? (на мокре) 5. Назвіть найменше трицифрове число, у якому усі цифри різні. (102) 6. Що зайве у рядку слів? Молоко, кефір, сметана, сало, сир Тюльпан, лілія, квасоля, ромашка, фіалка Хвилина, година, тиждень, вечір, секунда Молоток, цвях, сокира, пилка, плоскогубці Береза, сосна, дуб, ялина, бузок 7. Яке число зайве у рядку? 7, 5, 4, 2, 15 3, 1, 4, 5, 9 40, 52, 70, 10, 80 33, 77, 88, 44, 52 43, 14, 19, 16, 12 8. У наведених нижче приказках бешкетна сорока позмітала по декілька слів! А замість них поставила закінчення інших. Давайте наведемо лад у відомих усім приказках! - За двома зайцями поженешся – від того й наберешся. (жодного не впіймаєш). - Хто рано встає – кобилі легше (тому Бог дає). - Любиш кататись – дядько не перехреститься (люби й саночки возити) - З миру по нитці – купила порося (голому сорочка) Баба з возу – та дурному дісталася (кобилі легше).
Звісно, що за кожну правильну відповідь кожен з конкурсантів отримував подарунок-бал. Після того, як дали відповідь на останнє запитання дядя Артем віддав мітку з написом «ЯРОЗ». Це значить, що підказку треба шукати біля піонерського будиночку, який йменується «ЗОРЯ». Потім підказки я писала наступним чином: «3, 19, 21, 19, 23, 1». Тобто кожна цифра відповідала літері алфавіту. В даному випадку зашифроване слово: «ВОРОТА». Потім були: «басейн», «сцена». Остання мітка була розгорнутим планом-картою, на якій змальовувалося наше місце перебування із найбільш значимими координатами (мангал, тато в картузі, тощо). Скарб, замотаний у фольгу, і захований біля дерева, діти дуже швидко знайшли. Всередині виявилися свищики і святкові ковпаки.
Якщо діти не сильно проголодалися, а дорослі ще не встигли підсмажити шашлик, можна запропонувати наступний конкурс:
Котлети в цибульному кошику. Кожній дитині роздати: хліб (товстенько нарізаний), соломку (ми брали солону), зелену цибулю. Після того, як сплетений тин-імітація, всередину треба покласти котлету. Ідею і фото взяла ТУТ:
Наш тато котлети забув вдома, тому ми клали всередину шматочок шашличка.
Після того, як усі діти отримали призи-бали за сплетений кошик, в келихи розлили дитяче шампанське, урочисто (під дружній сміх дітлахів) зачитуємо ЛИСТІВКУ-ПОЗДОРОВЛЕННЯ.
От що вийшло:
Після того, як діти поїли можна запропонувати їм погратись самостійно. Та це їм швидко набридає і керівну роль потрібно знову брати на себе ведучому. Спочатку проводимо спокійні, не рухливі ігри. Наприклад такі:
«Продовж пісню» 1. Ложкой снег мешая, ночь идет большая … 2. Я – Водяной, я – Водяной … 3. От улыбки станет всем светлей … 4. Летний дождь бьет в окно, хмурится природа… 5. У лісі-лісі темному, де бродить старий лис … 6. Чунга-Чанга весело живет … 7. А-а, в Африке горы вот такой вышины! … 8. Вместе весело шагать по просторам …
Ти хто? Конкурс, який потрібно грати із зав'язаними очима. Учасник повинен на дотик, вгадати, хто стоїть перед ним. Щоб це було зробити якомога складніше, можна мінятися одягом.
Зіпсований телефон Діти вибирають ведучого. Решта всіх гравців сідає на стільці, поставлені в ряд. Ведучий дуже тихо (на вухо) говорить тому, хто сидить першим в ряду, яке-небудь слово, а той передає його наступному і так до останнього гравця. Перепитувати не дозволяється. У останнього гравця ведучий питає: "Яке слово ти почув?". Якщо дитина скаже слово, запропоноване ведучим, означає "телефон справний". Якщо ж слово не те, ведучий питає всіх по черзі (починаючи з кінця), яке вони почули слово. Так знаходять того, хто "зіпсував телефон". Хто не правильно передав слово, займає місце ведучого. Потім можна погратися у рухливі ігри. Наприклад такі:
Чай, чай, виручай Рухлива гра, схожа на кича. Мета того, хто водить – доторкнутися до гравця, після чого той «заморожується» в такому вигляді, в якому біг. «Заморожений» зве на допомогу криками: «Чай, чай, виручай!» Решта гравців намагається доторкнутись до нього, щоб «розморозити». Мета гри для того, хто водить – заморозити всіх гравців, щоб всі стояли і ніхто не рухався. Мета гравців, зрозуміло, не піддаватися.
Вожатый, вожатый, подай пионера!… Дві команди стають в ряд одна навпроти одної, міцно тримаються за руки. Тоді одні кричать: «Вожатый, вожатый, подай пионера!». Інші їм відповідають: «Кого?» З другої команди відповідають: «Друга своего». Інші: «Как звать?». Команда називає конкретне ім’я. Той кого вибрали біжить, намагаючись розірвати ланцюг суперників. Якщо розірвав, забирає одного учасника з собою. Якщо не розриває – залишається в команді суперника.
Коли діти входять в азарт, а батьки вже такі, як треба, можна підключити до участі у грі і старше покоління. Ми проводили такі конкурси з батьками: «Зачіски-косички», «Стрічки». Я описувала їх тут.
«Зачски-косички» «Стрічки»
При чому, для конкурсу зі стрічками я нарізала по 1,5 м не стрічок, а мотузок. Коли, кожна з команд заплела свою косу, їх зв’язали і влаштували перетягування канату. Спочатку перетягували тати, потім мами, потім діти, потім визначали хто сильніший у двобої (мабуть треба писати двотязі).
Наше свято вдалося, чого й Вам бажаю!
|