Педагогічне
краєзнавство

Меню сайта
Черкаська область
Інші області
Статистика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Розвиток вітчизняного та зарубіжного дитячого руху: історія і сучасність » Проблема періодизації розвитку гендерних підходів до освіти (Оксана Петренко)
Проблема періодизації розвитку гендерних підходів до освіти
adminДата: Середа, 12.10.2011, 00:26 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Репутація: 1
Статус: Offline
У статті, на засадах аналізу соціокультурних, соціально-економічних й суспільно-політичних чинників, пануючих ідеологічних концепцій та педагогічних детермінант обґрунтовується історична періодизація становлення гендерних підходів до освіти й виховання в історії вітчизняної школи і педагогіки в Україні радянського періоду
Прикріплення: 6475091.doc (69.5 Kb)


Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
 
tanya_bondДата: Вівторок, 18.10.2011, 23:50 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Оксана! З цікавістю ознайомилася з Вашою статтею. Суттєво і змістовно представлена власна періодизація гендерної педагогіки. Однак, мушу зауважити, що останній пункт періодизації залишився без належного уточнення. Це період з 1991 р. – до сьогоднішнього дня. Його Ви трактуєте як час формування реалій гендерної освітньої політики незалежної України і її віддзеркалення в освітній системі. Та опису, яка ж саме політика гендерної освіти у сучасній Україні так і не даєте. Прошу уточнити цей момент.
 
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Розвиток вітчизняного та зарубіжного дитячого руху: історія і сучасність » Проблема періодизації розвитку гендерних підходів до освіти (Оксана Петренко)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright Бондаренко Тетяна © 2024
Сайт управляється системою uCoz