Педагогічне
краєзнавство

Меню сайта
Черкаська область
Інші області
Статистика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Розвиток вітчизняного та зарубіжного дитячого руху: історія і сучасність » Система соціального виховання та його особливості в Україні (Лілія Коробова)
Система соціального виховання та його особливості в Україні
adminДата: Вівторок, 11.10.2011, 23:23 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Репутація: 1
Статус: Offline
У статті розкривається зміст понять соціалізація і виховання та об'єднує їх в одне – соціальне виховання. Автор досліджує історію зародження і особливості розвитку соціального виховання на території України у 20-х роках ХХ століття – період, коли ідея соціального виховання стає провідною в українській педагогічній думці. Загалом у 20-х роках ХХ століття соціальне виховання в Україні відрізнялось націленістю на загальну організацію дитинства, на улаштування колективного життя всього дитячого населення.
Прикріплення: 9292967.doc(67Kb)


Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
 
tanya_bondДата: Понеділок, 17.10.2011, 23:35 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
"У 1921 році довелось значно прискорити темпи розширення мережі дитячих будинків, адже країну накрила хвиля масової безпритульності, спричинена неврожаєм і як наслідок – голодом. Тисячі безпритульних дітей йшли з півдня України до центру. Більша частина цих дітей осіла на вузлових залізничних станціях і не розходилася по населених пунктах. Безпритульні жили більшою частиною у пустих вагонах".
Ліля! Хочу задати Вам зовсім не педагогічне, а політичне запитання. А як комуністи пояснювали таку масову безпритульність? Адже повальний голодомор вони не визнавали, та й не визнають і дотепер.
 
ЛіліяДата: Середа, 19.10.2011, 19:11 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Дякую за запитання! Комуністи у масовій дитячій безпритульності звинувачували сім'ю! Вони вважали, що сім'я не здатна виховати з дитини спавжнього громадянина, і тому єдиною вірною формою виховання визнали дитячий будинок! А пізніше владою було сказано, що дитячої безпритульності взагалі не існує і всі діти влаштовані до інтернатних закладів, хоча насправді діти продовжували жити на вулиці! Можу зробити висновок, що влада бачила те, що хотіла бачити, а не те, що було насправді!
А завлювати вину на сім'ю - для мене взагалі це є абсурдним рішенням!
 
directorДата: Середа, 19.10.2011, 23:04 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 1
Статус: Offline
У статті автор досліджує історію зародження і особливості розвитку соціального виховання на території України у 20-х роках ХХ століття – період, коли ідея соціального виховання стає провідною в українській педагогічній думці. Що позитивного, на Вашу думку, може привнести у сучасну практику соціального виховання історико-педагогічний досвід 20-тих років ХХст.?
 
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Розвиток вітчизняного та зарубіжного дитячого руху: історія і сучасність » Система соціального виховання та його особливості в Україні (Лілія Коробова)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright Бондаренко Тетяна © 2017
Сайт управляється системою uCoz