Педагогічне
краєзнавство

Меню сайта
Черкаська область
Інші області
Статистика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Актуальні проблеми пед. теорії та практики у студентських наукових дослідженнях » Дослідження читацьких інтересів сучасних підлітків (Тетяна Чорна)
Дослідження читацьких інтересів сучасних підлітків
adminДата: Вівторок, 20.04.2010, 00:34 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Репутація: 1
Статус: Offline
Дослідження читацьких інтересів сучасних підлітків
Прикріплення: 5658904.doc (39.0 Kb)


Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
 
fizikДата: П`ятниця, 23.04.2010, 09:52 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
По перше потрібно сказати, що тема дійсно актуальна хоча мало хто звертає на цю проблему увагу. В статті досить таки не погано висвітлена тема, але на мою думку є один ньюанс дослідження не проводилося в селі де набагато інше ставлення до читання, і до вибору літератури. Я розумію що класична література має важливе значення у формуванні особистості, але розвиток світу і дітей не стоїть на місці і ті теми що були актуальні колись тепер стали "не потрібні".

Додано (23.04.2010, 09:52)
---------------------------------------------
У статті є ще одна цікава думка, що читаючи фентезі підлітки переносяться у віртуальний світ з якого іноді не виходять. На мою думку це дуже гостра проблема на яку потрібно звернути увагу і педагогам, і батькам і самим підліткам.

Повідомлення відредагував fizik - П`ятниця, 23.04.2010, 09:46
 
Іра-БілятинськаДата: П`ятниця, 23.04.2010, 11:59 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 9
Репутація: 0
Статус: Offline
Мені сподобалася і тема статті, і те, як вона розкрита. Автор свої думки підтвердив статистикою, яка змушує замислитись самому. Стаття розкриває і актуальність даної проблеми, і саму проблему, проте шляхів її вирішення немає. Дуже важливо, щоб педагоги і батьки звернули увагу на те, що саме читають їхні діти, адже в сучасному світі велика кількість непорібної, шкідливої літератуи. Заперечую fizikу, адже класика завжди буде актуальною і корисною для дитини.
 
OlexandrДата: П`ятниця, 23.04.2010, 12:56 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Подібні зміни не можна вважати за негативний фактор для становлення особистості, оскільки вони були викликані прогресом суспільства, новими стандартами для соціуму. Можливо, перехід від книг до нових засобів перенесення інформації міг би пожвавити інтерес до змісту, в свою чергу педагоги повинні допомогти дітям ще в ранньому віці
осмислити значення не книги як матеріального об'єкта, а сутності інформації яка описує саме досвід попередніх поколінь.
Потрібно додати, що навіть у 8-му класі діти не готові читати класичні книги з глубоким філософським підтекстом, а точніше - сформовані особистості не завжди готові розуміти одне-одного, не те що діти...
Зміст інформації повинен бути розділений на рівні сприймання і до кожного рівня дітей повинен підводити наставник, який би не пояснував суть, а допомагав дійти до неї читачеві самостійно, з мінімальним втручанням, а потім, проаналізувавши учня, дати дорогу до наступного рівня.
 
LeoДата: П`ятниця, 23.04.2010, 12:59 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Тема висвітлена доволі непогано, але має і свої недоопрацювання. Розкрита в загальних межах і не у всіх доступних напрямках актуальності даної теми у сьогоденні, можливо за браком інформації з деяких аспектів даної теми, можливо інфориація не відповідала дійсності , але автор зварнув нашу увага, як педагогів на актуальність даної теми у житті наступного покоління і ми повині задумуватися над вирішенням даної проблеми, інакше її назвати неможливо.
 
serhiyДата: П`ятниця, 23.04.2010, 16:33 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 10
Репутація: 0
Статус: Offline
Тема висвітлена добре, підкріплена результатами опитування (що дуже важливо). Мене не здивували результати, я й сам у такому віці читав фантастику. Але я впевнений, що багато хто з учнів змінить в подальшому свої літературні вподобання, бо зрозуміє щот жити вчить не фантастика, а саме класична літертура. Хоч вона може й застаріла, проте головні принципи життя в світі залишаються незмінними. Така моя думка.
 
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Актуальні проблеми пед. теорії та практики у студентських наукових дослідженнях » Дослідження читацьких інтересів сучасних підлітків (Тетяна Чорна)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright Бондаренко Тетяна © 2024
Сайт управляється системою uCoz