Педагогічне
краєзнавство

Меню сайта
Черкаська область
Інші області
Статистика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Актуальні проблеми пед. теорії та практики у студентських наукових дослідженнях » Шляхи формування оптимального педагогічного клімату в школі (Андріанувіна Жаклін)
Шляхи формування оптимального педагогічного клімату в школі
adminДата: Вівторок, 20.04.2010, 00:24 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Репутація: 1
Статус: Offline
Шляхи формування оптимального педагогічного клімату в шкільному колективі
Прикріплення: 11.rtf (65.6 Kb)


Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
 
maslii91Дата: П`ятниця, 23.04.2010, 12:39 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Звісно що створення оптимального педагогічного клімату є важливим завданням школи, адже якщо дитина буде мати підтримку вчителя, змогу вирішити свої проблеми маючи допомогу, хороше зовнішнє оточення, одним словом буде мати підходящий соціально – психологічний клімат, то вона хотітиме і буде навчатися і тягнутися до кращого!
 
serhiyДата: П`ятниця, 23.04.2010, 14:45 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 10
Репутація: 0
Статус: Offline
Створення оптимального педагогічного клімату є важливим не тільки для якості навчання, але й для авторитету школи та педагогічного колективу. Адже учні пропускають уроки та не бажають вчитися не тільки по власним причинам, а й по причині поганих відносин з вчителями, або коли вчитель не є авторитетом для учня. Тому я вважаю, що основне навантаження у формуванні оптимального педагогічного клімату повинно лягти на педагогічний колектив школи.
Щодо статті то тема висвітлена достатньо добре, та й підібрана тема дуже актуальна.
 
LeoДата: П`ятниця, 23.04.2010, 17:30 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Шкільний колектив як відомо складається з таких елементів : учнівський колектив та учительський колектив. Створення оптимального педагогічного клімату залежить від цих двох невідємних елементів, кожен з яких один без одного неіснуватимуть . Тому для створення оптимального педагогічного клімату необхідно створитивідповідний клімат у колективах, а це у свою чергу вплине і на все інше. Тема статті висвітлена достатньо добре і великих зауважень немає
 
JanaДата: Субота, 24.04.2010, 17:20 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку тема даної статті висвітлена досить вдало і ця тема досить актуальна в наш час.Створення оптимального педагогічного колективу залежить від учительського колективу і учнівського колективу.Тому для створення позитивного клімату потрібно щоб школа сприяла формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості.
 
YankaДата: Понеділок, 26.04.2010, 15:00 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Створення сприятливого соціально-психологічного та педагогічного клімату в учнівських колективах - це дуже важливий момент в житті школи! Адже, діти мають почувати себе в школі не лише фізично добре, а й психологічно, що цілком залежить від педагогів. Діти мають отримувати підтримку від вчителів не тільки в плані пізнання навчального матеріалу, а й в моральному плані. І правда, як прекрасно спостерігати за гармонійністю взаємовідносин вчителів та учнів в школі!!!
 
Nata_MishchenkoДата: Неділя, 16.12.2012, 18:31 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
Дитина у школі проводиті половину дня (чималий відрізок часу). Тож школа має стати другою домівкою учнів. І атмосфера має бути відповідною, щоб діти не прагнули чимдуж накивати п'ятами звідти. Школярі тоді полюблять школу, коли відчуватимуть себе захищеними, потрібними. Повага і врахування інтересів кожного має бути принципом №1.
 
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Актуальні проблеми пед. теорії та практики у студентських наукових дослідженнях » Шляхи формування оптимального педагогічного клімату в школі (Андріанувіна Жаклін)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright Бондаренко Тетяна © 2024
Сайт управляється системою uCoz