Черкаська область |
- Звенигородський р-н
- Золотоніський р-н
- Жашківський р-н
- Кам'янський р-н
- Канівський р-н
- Катеринопільський
- Корсунь-Шевченківський
- Лисянський р-н
- Маньківський р-н
- Смілянський р-н
- Тальнівський р-н
- Уманський р-н
- Христинівський р-н
- Чигиринський р-н
- Шполянський р-н
- Черкаський р-н
|
|
Шляхи формування оптимального педагогічного клімату в школі
| |
admin | Дата: Вівторок, 20.04.2010, 00:24 | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Статус: Offline
| Шляхи формування оптимального педагогічного клімату в шкільному колективі
Прикріплення:
11.rtf
(65.6 Kb)
Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
|
|
| |
maslii91 | Дата: П`ятниця, 23.04.2010, 12:39 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| Звісно що створення оптимального педагогічного клімату є важливим завданням школи, адже якщо дитина буде мати підтримку вчителя, змогу вирішити свої проблеми маючи допомогу, хороше зовнішнє оточення, одним словом буде мати підходящий соціально – психологічний клімат, то вона хотітиме і буде навчатися і тягнутися до кращого!
|
|
| |
serhiy | Дата: П`ятниця, 23.04.2010, 14:45 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 10
Статус: Offline
| Створення оптимального педагогічного клімату є важливим не тільки для якості навчання, але й для авторитету школи та педагогічного колективу. Адже учні пропускають уроки та не бажають вчитися не тільки по власним причинам, а й по причині поганих відносин з вчителями, або коли вчитель не є авторитетом для учня. Тому я вважаю, що основне навантаження у формуванні оптимального педагогічного клімату повинно лягти на педагогічний колектив школи. Щодо статті то тема висвітлена достатньо добре, та й підібрана тема дуже актуальна.
|
|
| |
Leo | Дата: П`ятниця, 23.04.2010, 17:30 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Статус: Offline
| Шкільний колектив як відомо складається з таких елементів : учнівський колектив та учительський колектив. Створення оптимального педагогічного клімату залежить від цих двох невідємних елементів, кожен з яких один без одного неіснуватимуть . Тому для створення оптимального педагогічного клімату необхідно створитивідповідний клімат у колективах, а це у свою чергу вплине і на все інше. Тема статті висвітлена достатньо добре і великих зауважень немає
|
|
| |
Jana | Дата: Субота, 24.04.2010, 17:20 | Повідомлення # 5 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Статус: Offline
| На мою думку тема даної статті висвітлена досить вдало і ця тема досить актуальна в наш час.Створення оптимального педагогічного колективу залежить від учительського колективу і учнівського колективу.Тому для створення позитивного клімату потрібно щоб школа сприяла формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості.
|
|
| |
Yanka | Дата: Понеділок, 26.04.2010, 15:00 | Повідомлення # 6 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Статус: Offline
| Створення сприятливого соціально-психологічного та педагогічного клімату в учнівських колективах - це дуже важливий момент в житті школи! Адже, діти мають почувати себе в школі не лише фізично добре, а й психологічно, що цілком залежить від педагогів. Діти мають отримувати підтримку від вчителів не тільки в плані пізнання навчального матеріалу, а й в моральному плані. І правда, як прекрасно спостерігати за гармонійністю взаємовідносин вчителів та учнів в школі!!!
|
|
| |
Nata_Mishchenko | Дата: Неділя, 16.12.2012, 18:31 | Повідомлення # 7 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 8
Статус: Offline
| Дитина у школі проводиті половину дня (чималий відрізок часу). Тож школа має стати другою домівкою учнів. І атмосфера має бути відповідною, щоб діти не прагнули чимдуж накивати п'ятами звідти. Школярі тоді полюблять школу, коли відчуватимуть себе захищеними, потрібними. Повага і врахування інтересів кожного має бути принципом №1.
|
|
| |
|
|