Туристсько-краєзнавча робота як один із компонентів вихованн - Конференції

Педагогічне
краєзнавство

Меню сайта
Черкаська область
Інші області
Статистика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Туристсько-краєзнавча робота як один із компонентів вихованн (Височин В.В.)
Туристсько-краєзнавча робота як один із компонентів вихованн
adminДата: Понеділок, 23.11.2009, 14:43 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Репутація: 1
Статус: Offline
У статті розкривається специфіка використання туристсько-краєзнавчої роботи у системі вищої освіти як самостійного компоненту загальнокультурної та професійно-педагогічної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Особливий акцент зроблено на ролі туристсько-краєзнавчої роботи в системі підготовки майбутніх учителів і як результат цієї роботи - виховання національно свідомих і освічених громадян України
Прикріплення: Stattq_Visohin_.doc(48Kb)


Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
 
tanya_bondДата: Вівторок, 24.11.2009, 12:10 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Це дуже добре, що автор статті знає Державну національну програму “Освіта” (“Україна ХХІ століття ”) та відзначає її ефективність у національному вихованні в Українській державі.
Проте, згідно теми дослідження, на мою думку, більш кориснішим буде використання постанов про розвиток туризму на 2002-2010 роки (постанова КМУ від 29.04.2002 №583), програми розвитку краєзнавства на період до 2010 року (постанова КМУ від 10.06.2002 №789) та інших документів, які концентруються саме у галузі туристсько-краєзнавчої роботи.
 
problemДата: Вівторок, 24.11.2009, 13:56 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Репутація: 2
Статус: Offline
"У стародавньому Вавилоні, Єгипті, Ассирії учителями найчастіше були жерці" biggrin
Я думаю, що всі вчителі минулого і сьогодення є жерцями, тобто тими, хто споживає їжу. А у стародавньому Вавилоні учителями, мабуть, були все-таки жреці biggrin
У статті Ви пишете: "На думку В.Л Петранівського та М.Й Рутинського національне краєзнавство дає підстави виокремити три основні функції краєзнавства:
- Перша функція - педагогічна. Вона визначає краєзнавство як дидактичний принцип, за допомогою якого можна домогтися підвищення ефективності навчально-виховного процесу в освітніх закладах, успішно опановувати знання про природу й життя людини, допомагати формувати практичні вміння і навички.
- Друга функція - навчальна. Вона визначає краєзнавство як окремий базовий курс елементарної шкільної географії.
- Третя функція - наукова. Вона визначає краєзнавство як структурну складову географічної науки з усіма притаманними їй методами дослідження [4, 39]".
Оскільки Ваше дослідження стосується виховного аспекту туристсько-краєзнавчої роботи, то бажано детальніше розкрити виховну функцію.


Повідомлення відредагував problem - Вівторок, 24.11.2009, 13:59
 
СветікДата: Середа, 25.11.2009, 20:12 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку це дуже актуальна тема в час коли Україна обрала европейський шлях розвитку.

Додано (25.11.2009, 20:12)
---------------------------------------------
Ж-Ж. Руссо зауважував: "Пам’ятайте, що перед тим, як узятися за виховання людини, треба самому зробитися людиною, треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати людина". А український видатний педагог В.О. Сухомлинський говорив: "Щоб виховати людину, потрібно самому бути надлюдиною". Тобто, перш, ніж виховувати почуття патріотизму, почуття національної гідності, любові до Батьківщини, вчитель має, в першу чергу, сам бути патріотом свого краю, своєї України. Вчитель має бути взірцем патріотичного виховання для учнів. Але виховання такого майбутнього вчителя залежить від науково-викладацького складу вузу. Тобто в даному аспекті взірцем для студентів має бути викладач-патріот.
Погоджуюсь з Вами про важливість саме туристично-краєзнавчої роботи в патріотичному вихованні, адже ніяка теорія не замінить побаченого на власні очі - мальовничих краєвидів рідної країни, рідного краю, памятків природи тощо. Побачене - милує очі, породжує гордість, радість за Батьківщину, а головне, - виховує почуття патріотизму.
Загалом, гадаю, тема патріотичного виховання, яку Ви обрали , є дуже важливою та актуальною на сьогодні і потребує глибокого дослідження.
Гадаю, в статті доречно було б Вам детальніше висвітлити аспекти виховного впливу туристично-краєзнавчої роботи.

 
NatysiaДата: Середа, 25.11.2009, 21:08 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
У своїй статті ви пишете, що стрижнем усієї системи виховання в Україні є національна ідея. На Вашу думку, яка вона є в Україні?
 
NikaДата: Середа, 25.11.2009, 21:59 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
У своїй статті Ви говорите,що навчально-виховний процес покликаний формувати в студентів високу культуру, гуманістичний і демократичний світогляд, високі моральні якості, виховувати їх громадянами — патріотами, інтелігентами, творчими й цілеспрямованими фахівцями. А чи успішно ваш університет (факультет) займається формуванням високої культури та світогляду студентів? І яких, можливо, необхідно прикласти зусиль?
 
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Туристсько-краєзнавча робота як один із компонентів вихованн (Височин В.В.)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright Бондаренко Тетяна © 2017
Сайт управляється системою uCoz