Педагогічне краєзнавство: теоретико-методологічний аспект - Конференції

Педагогічне
краєзнавство

Меню сайта
Черкаська область
Інші області
Статистика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Педагогічне краєзнавство: теоретико-методологічний аспект (Побірченко Н.С.)
Педагогічне краєзнавство: теоретико-методологічний аспект
adminДата: Понеділок, 23.11.2009, 14:34 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Репутація: 1
Статус: Offline
У статті розглядається теоретико-методологічний аспект педагогічного краєзнавства. Досліджено роботи багатьох науковців, які займалися проблемою педагогічного краєзнавства, з’ясовано суть самого поняття, його структуру та складові.
Прикріплення: Stattq_Pedagog_.doc(66Kb)


Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
 
tanya_bondДата: Вівторок, 24.11.2009, 15:34 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Чи підпорядковане шкільне краєзнавство педагогічному?
 
ЮліяДата: Середа, 25.11.2009, 13:58 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Ви цитуєте, що педагогічне краєзнавство почали інтенсивніше досліджувати, починаючи з кінця 90-х років. Чи маєте Ви конкретніші відомості про те, хто досліджував і який соціальний інститут вніс найбільший вклад?
 
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Педагогічне краєзнавство: теоретико-методологічний аспект (Побірченко Н.С.)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright Бондаренко Тетяна © 2017
Сайт управляється системою uCoz