Педагогічне
краєзнавство

Меню сайта
Черкаська область
Інші області
Статистика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Інтегративний підхід застосування педагогічного краєзнавства (Вікторія Полєхіна)
Інтегративний підхід застосування педагогічного краєзнавства
adminДата: Понеділок, 23.11.2009, 13:49 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Репутація: 1
Статус: Offline
У статті продемонстровано інтеграційну діяльність студентів Уманського державного педагогічного університету під час пошукового дослідження «Репресовані освітяни Черкащини».
Прикріплення: _ntegr._p_dh_d-.doc(58Kb)


Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
 
tanya_bondДата: Понеділок, 23.11.2009, 13:56 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
На основі якої навчальної дисципліни здійснюється пошукова робота студентів, зокрема, «Репресовані освітяни Черкащини»? Чи цим займаються студенти на практиці?
 
problemДата: Вівторок, 24.11.2009, 13:33 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Репутація: 2
Статус: Offline
Шановна Вікторіє, як зрозуміти вислів "Над землею літає ідея об’єднання..." biggrin
Як вписуються Ваші завдання студентам у програми з історії педагогіки та історії України? Які ще навчальні дисципліни задіяні у цьому процесі?
 
ВітусяДата: Середа, 25.11.2009, 15:02 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
tanya_bond, Інтегративний підхід передбачає включення в дисципліни які вивчають студенти суміжного матеріалу, в нашому випадку дослідження педагогічного краєзнавства. Пошукова робота є одним із напрямків дослідження педагогічного краєзнавства. Завдання виконуються на педогогічній практиці, під час опрацювання спецкурсу "Педагогічне краєзнавство" та у межах виконання самотійної роботи з навчальних дисциплін студентів ФСППП.
 
tanya_bondДата: Середа, 25.11.2009, 16:32 | Повідомлення # 5
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Вітуся, в якому семестрі читається спецкурс і чи можна бути присутнім на парі?
 
ИрискаДата: Середа, 25.11.2009, 19:57 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 1
Статус: Offline
Шановна Вікторіє Миколаївно! hello
Хочу подякувати Вам за проведену роботу. Оскільки я також приймала участь у пошуках репресованих освітян, лише в своїй рідній Кіровоградській області. І завдяки цій роботі дійсно прийшлося поспілкуватися з чималою кількістю людей, старших за віком і статусом...Але це пішло лише на користь!!! biggrin
Ше раз - велике дякую!!!!
 
NatysiaДата: Середа, 25.11.2009, 21:02 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Вкажіть, будь-ласка хто і яким чином запроваджував інтегративний підхід застосування педагогічного краєзнавства у пошуковій роботі студентів та як і де висвітлені результати цієї роботи.
 
ВітусяДата: Неділя, 06.12.2009, 09:37 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Natysia. Пошуково - краєзнавчими досдідженнями у руслі педагогічного краєзнавства займались наковці минулого і сучасності, зокрема Русова С. Ф., Вессель Н.Х., Матіяш В.В., Обозний В.В. та ін., що висвітлено в їхніх працях. Інтегративний підхід застосування педагогічного краєзнавства у пошуковій роботі студентів вперше розробляється науковими співробітниками Центру педагогогічного краєзнавтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
 
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Інтегративний підхід застосування педагогічного краєзнавства (Вікторія Полєхіна)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright Бондаренко Тетяна © 2017
Сайт управляється системою uCoz