admin | Дата: Середа, 25.11.2009, 16:56 | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Статус: Offline
| Тема статті: "Передумови становлення підготовки педагогічних кадрів до краєзнавчої роботи в школі (20–30-ті роки ХХ століття)" У статті розглядається впровадження основ шкільного краєзнавства у навчально-виховний процес та розкриваються історичні передумови становлення підготовки педагогічних кадрів до краєзнавчої роботи в школі у 20–30-х роках ХХ століття.
Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Середа, 25.11.2009, 17:08 | Повідомлення # 2 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Статус: Offline
| Аналізуючи Вашу статтю я зрозуміла, що основним у шкільному краєзнавстві 20-30-х років було вивчення навколишнього середовища, продуктивних сил виробництва. Тобто, усі сили, в тому числі і краєзнавчий рух в навчально-виховному процесі, були задіяні у подальшій індустріалізації. Це саме відбувалося і після війни. То які ж відмінності були між краєзнавчою освітою 20-30х років та післявоєнних 50-х?
|
|
| |
problem | Дата: Середа, 25.11.2009, 20:56 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Статус: Offline
| Шановна Г. В. Фещенко! У своїй статті Ви робите такий висновок: "Отже, до передумов становлення підготовки педагогічних кадрів до краєзнавчої роботи в школі ми відносимо: створення нової системи навчання, поширення краєзнавчого руху, запровадження комплексних навчальних програм. Все це вимагало від вчителя нових творчих підходів до організації навчально-виховного процесу на базі краєзнавчого принципу навчання і виховання." Як це розуміти? Ви хочете створити нову систему навчання? Запровадити комплексні навчальні програми? Чи Ви все це уже запровадили і це "вимагало від вчителя нових творчих підходів до організації навчально-виховного процесу на базі краєзнавчого принципу навчання і виховання"? Як Ви пропонуєте використати зібраний Вами матеріал для ефективнішої підготовки майбутніх учителів?
|
|
| |