Педагогічне
краєзнавство

Меню сайта
Черкаська область
Інші області
Статистика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Зміст шкільного краєзнавства (Войтова Л.)
Зміст шкільного краєзнавства
adminДата: Вівторок, 24.11.2009, 10:17 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Репутація: 1
Статус: Offline
У статті досліджуються комплексні навчальні програми 20-30-х років ХХ століття. Як правило, вони відрізнялися між собою в залежності від того, де розташовувалася школа і мали два варіанти: міські та сільські. Автор аналізує комплексні навчальні програми 20-30-х років, акцентуючи увагу на змісті шкільного краєзнавства.
Прикріплення: 4202643.doc (80.0 Kb)


Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
 
tanya_bondДата: Вівторок, 24.11.2009, 13:49 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Як відомо, краєзнавство до 1917 року більшовицький уряд назвав «романтичним», «буржуазним», подекуди «есерівським». Чи таке вже й погане було те краєзнавство? Чи задіювались його здобутки у комплексних навчальних програмах для трудових шкіл 20–30-их років ХХ століття?
 
problemДата: Вівторок, 24.11.2009, 14:13 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Репутація: 2
Статус: Offline
"Якщо на початку введення комплексних програм вчителі з ентузіазмом бралися за розробку робочих планів, комплексів, то..."
Отже, по суті комплексні програми були державними стандартами?
Чи не могли б Ви як зразок представити типову комплексну програму?
 
NikaДата: Середа, 25.11.2009, 21:35 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
У своїй статті проаналізувавши досвід запропонованих комплексних навчальних програм, чи хотіли б ви внести якісь особисті зміни, якби була така можливість?
 
ИрискаДата: Середа, 25.11.2009, 23:30 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 1
Статус: Offline
"Наприклад, під керівництвом вчителя суспільствознавства учні досліджували село з економічної та історичної сторони; під керівництвом вчителя мови – з побутової і культурної сторони; з вчителем математики діти займалися підрахунками; з вчителем географії – зв’язок села з зовнішнім світом, з промисловими центрами [1, с. 69]."
Я вважаю, що з таким підходом до навчання, дітям набагато цікавіше було вивчати дисципліни(хоча вони й не виділялися), і діти краще орієнтувалися у вивченому матеріалі, оскільки наочність(за статистичними даними-80%)сприяє кращому засвоєнню інформації. deal

Додано (25.11.2009, 23:30)
---------------------------------------------
Якщо існувало стільки "серйозних недоліків",то чому, на Вашу думку, комплексні програми все ж таки існували????? cranky

 
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Зміст шкільного краєзнавства (Войтова Л.)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright Бондаренко Тетяна © 2024
Сайт управляється системою uCoz