Виховний потенціал педагогічного краєзнавства у формуванні н - Конференції

Педагогічне
краєзнавство

Меню сайта
Черкаська область
Інші області
Статистика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Виховний потенціал педагогічного краєзнавства у формуванні н (Ревнюк Н.І.)
Виховний потенціал педагогічного краєзнавства у формуванні н
adminДата: Понеділок, 23.11.2009, 20:23 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 39
Репутація: 1
Статус: Offline
Тема статті: "Виховний потенціал педагогічного краєзнавства у формуванні національної самосвідомості майбутніх учителів".
У статті представлено результати історико-педагогічного аналізу проблеми національної самосвідомості особистості; розкривається розвиваючий та виховний потенціал педагогічного краєзнавства в контексті національної самосвідомості майбутніх учителів.
Прикріплення: 7450814.doc(70Kb)


Досліджувати – значить бачити те, що бачили всі, але думати так, як не думав ніхто
 
tanya_bondДата: Вівторок, 24.11.2009, 12:53 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Що Ви включаєте у поняття самосвідомість? І завдяки якому соціальному інституту найбільш максимально розвивається самосвідомість особистості?
 
problemДата: Вівторок, 24.11.2009, 13:18 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Репутація: 2
Статус: Offline
У своїй статті Ви вказуєте, що: "До основних методів формування національної самосвідомості студента в змістовному контексті педагогічного краєзнавства ми відносимо:
- розробку системи творчих завдань для студентів, що максимально наближаються до діяльності педагога на творчому рівні (прогнозування, висунення і перевірка гіпотез, конструювання);
-посилення професійної спрямованості позааудиторної роботи і створення умов для прояву індивідуальної своєрідності та творчого самовираження студента;
-поєднання професійної складової виховної діяльності з інтересами і творчими можливостями студентів".
Скоріше всього, це не методи, а форми роботи. Звичайно, форми і методи можуть співпадати, але в даному випадку, хотілося б більш детально ознайомитися саме з методами такої роботи.
 
NatysiaДата: Вівторок, 24.11.2009, 17:24 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
tanya_bond! Самосвідомість (англ. Self-consciousness, рос. Самосознание, нім. Selbstbewusstsein) − рефлекторна (відображувальна) свідомість, за допомогою якої «его» конкретно усвідомлює себе у своїх власних розумових діях і станах; самоусвідомлення. Самосвідомість є усвідомленням особою самої себе на відміну від інших − інших суб’єктів і світу взагалі. Самосвідомість виступає як особлива форма відображення, регуляції і управління ставленням людини до навколишнього дійсності, до самої себе і своїх способів спілкування, що виникають і розвиваються на основі практично-просвітньої діяльності.
У психології самосвідомість розуміється як психічне явище, усвідомлення людиною себе в якості суб’єкта діяльності, в результаті якої уявлення людини про саму себе складаються в мислений образ «Я».
Отже, самосвідомість в онтогенетичному аспекті можна розглядати як психічний процес, який поступово розгортається в часі і передбачає формування когнітивного (знання про свої психологічні особливості), емоційно-ціннісного (формування потреб, мотивів, інтересів) регулятивного (діяльності поведінки) компонентів.
Найбільш максимально розвивається самосвідомість особистості через сім'ю, школу, навчальний та трудовий колектив.
Додано (24.11.2009, 17:24)
---------------------------------------------
problem!
Найбільш поширеною є така класифікація методів виховання :
1. методи формування свідомості особистості До цієї групи належать такі методи: а) словесна підгрупа: бесіда, лекція, диспут; б) метод прикладу.
2. методи формування досвіду суспільної поведінки. До цієї групи методів належать: педагогічна вимога, громадська думка, вправа, привчання, доручення, створення виховуючих ситуацій.
3. методи стимулювання поведінки і діяльності вихованців. До цієї групи належать змагання, заохочення і покарання.
4. методи контролю і аналізу ефективності виховного процесу. До неї належать: педагогічне спостереження, бесіда, опитування (анкетне, усне), аналіз результатів громадсько-корисної роботи, виконання доручень, створення ситуацій для вивчення поведінки вихованців.
Методи виховання стають засобами, якщо виступають компонентами виховного процесу. Крім методів, існують й інші засоби виховання, з якими методи тісно пов’язані і застосовуються в єдності (наочні посібники, твори образотворчого мистецтва, засоби масової інформації, різні види діяльності, педагогічна техніка та ін.).
Ми пропонуємо систематично залучати студентів до дослідницької роботи з краєзнавчої тематики: знайомити студентів з історією народної освіти краю, ретельно вивчати біографії вчителів місцевих шкіл, аналізувати і описувати досвід передових вчителів і педагогічних колективів, проводити роботу з вчительськими архівами; вивчати періодику, що описує працю місцевих вчителів.
Одним із засобів формування національної самосвідомості ми вбачаємо висвітлення результатів краєзнавчо-пошукової діяльності в засобах масової інформації.
 
problemДата: Середа, 25.11.2009, 20:23 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Репутація: 2
Статус: Offline
Natysia, класифікацію народно-педагогічних методів, методів виховання за Бабанським, Ярмаченко, Ільїної, та і інших педагогів я знаю досить непогано biggrin ,а суть питання полягала в тому, щоб Ви визначилися з методами, формами та засобами формування національної самосвідомості. smile
 
NatysiaДата: Середа, 25.11.2009, 22:03 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
problem
Дослідники формування національної самосвідомості розробляли методику формування останньої на уроках географії, трудового навчання, української літератури, а також засобами туристсько-краєзнавчої роботи.
Нами запропоновані такі засоби:
Вивчення спецкурсу «Педагогічне краєзнавство Черкащини».
Залучення студентів до дослідницької роботи з краєзнавчої тематики.
Запровадження видання студентського часопису «Краєзнавство».
Організація та проведення регіональних студентських конференцій, семінарів.
 
Конференції » КОНФЕРЕНЦІЇ » Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх вчителів » Виховний потенціал педагогічного краєзнавства у формуванні н (Ревнюк Н.І.)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright Бондаренко Тетяна © 2017
Сайт управляється системою uCoz